loading...

نقد و بررسی نرم افزارهای اندروید

اگر به دور از افرادی که به آنها اهمیت می دهید زندگی می کنید ، چت تصویری بهترین راه برای احساس بیشتر مثل افرادی است که با آنها در آنجا حضور دارید. اما تعداد زیادی برنامه چت تصویری در آنجا وجود دارد که

اگر به دور از افرادی که به آنها اهمیت می دهید زندگی می کنید ، چت تصویری بهترین راه برای احساس بیشتر مثل افرادی است که با آنها در آنجا حضور دارید. اما تعداد زیادی برنامه چت تصویری در آنجا وجود دارد که بسیاری از آنها فقط روی سیستم عامل های خاص کار می کنند. چگونه می دانید از کدام یک استفاده کنید؟

 

اگر سعی کرده اید یک گپ ویدیویی اولیه با شخصی برقرار کنید ، مشکل را در اینجا می دانید. والدین من هر دو کاربر آیفون هستند ، اما من مرد اندرویدی هستم. همه آنها می دانند FaceTime است ، اما من به آن دسترسی ندارم. تلاش برای درک آنها برای درک آنچه باید برای گفتگو با من انجام دهند ، می تواند کمتر از سرگرمی باشد.

 

(اما به طور جدی ، در مورد FaceTime ، اپل با کراس پلتفرم چطور؟ همه ما از آن استفاده خواهیم کرد.)

 

خوشبختانه ، ما برای کمک به اینجا هستیم. ما تعدادی برنامه را در Android ، iPhone ، Windows و MacOS آزمایش کردیم تا بهترین گزینه را برای هر موقعیتی پیدا کنید. بیایید این کار را انجام دهیم

 

 

توصیه واقعی ما: فقط از مسنجر فیس بوک استفاده کنید

 

 

ببین ، من تعقیب را اینجا خواهم کرد: Facebook Messenger راهی عالی برای گفتگوی ویدیویی با تقریباً همه افراد شناخته شده است. شاید متوجه نشده باشید که فیس بوک گپ تصویری دارد ، اما این کار را انجام می دهد — و این جای تعجب آور خوب است.

 

و از آنجا که تقریباً همه در فیس بوک هستند ، احتمالاً آنها قبلاً برنامه لازم را دارند که تقریباً هر پلتفرمی در دسترس است - Android و iOS برنامه های ویژه تلفن همراه را برای مسنجر اختصاص داده اند ، و کاربران رایانه فقط می توانند از نسخه وب مسنجر استفاده کنند.

 

اگر شما و شخصی که می خواهید با هر دو گپ بزنید فیس بوک دارید ، واقعاً فاقد فکر است. پرش از سردرد و فقط از آن استفاده کنید.

 

اگر فیس بوک ندارید (یا سعی می کنید با کسی که نمی کند) گپ بزنید ، جای نگرانی نیست! در ادامه برای ابزارهای مختلف مبتنی بر سیستم عامل ادامه دهید.

 

Windows to Windows: Skype

 

 

اگر کاربر ویندوز هستید ، Skype در اینجا انتخاب واضح است: اکنون ویندوز که مایکروسافت آن را مالک است ، با Windows همراه می شود و با گپ تصویری که اساساً همه دارای یک اسکایپ هستند ، به اندازه کافی مترادف می شوند. حتی اگر ندارید ، اگر می خواهید با Facebook وارد شوید ... اما اگر فیس بوک دارید ، لطفاً به بخش قبلی این راهنما مراجعه کنید.

 

گپ و گفتگوی بین دو محصول اپل (Mac ، iPhone و iPad): FaceTime

 

 

کاربران اپل! FaceTime جایی برای شماست ، اما من صادق باشم: لازم نیست این را به شما بگویم. احتمالاً قبلاً در قطار FaceTime هستید. اگر نه ، سوار شوید. دندانه دار

 

اگرچه ، به طور جدی در تمام مکینتاش ، آیفون ها و آیپد ها عرضه می شود ، بسیار عالی عمل می کند و همه از آن مطلع هستند. چرا شما از هر چیز دیگری استفاده می کنید؟

 

Android به Android: Google Duo

 

 

اندروید کمی بیشتر از سیستم عامل iOS یا Mac یک آشفتگی پیچیده است ، زیرا یک برنامه کاربردی مختلف وجود دارد. اسکایپ در Android موجود است ، Facebook Messenger در Android موجود است ، و قدیمی تر گپ ویدیویی Google ، Hangouts ، هنوز در Android بسیار مناسب است. با این حال ، وقتی صحبت از گپ های Android به Android می شود ، گزینه جدیدی وجود دارد که از همه بقیه بهتر است: Google Duo.

 

این حداقل ، در تئوری ، به استاندارد de facto برای گپ های ویدیویی در Android تبدیل شده است. این صادقانه بهترین پلتفرم گپ ویدیویی است که من شخصاً در Android از آن استفاده کرده ام ، زیرا به نظر می رسد کار کند. همانقدر که من از پذیرش آن متنفرم ، این چیزی است که اندروید می تواند از آن استفاده کند.

 

در سراسر سایر بسترهای نرم افزاری: احتمالاً Skype یا Hangouts

 

 

خوب ، بنابراین اکنون برای خراشنده سر واقعی: گپ ویدیویی با افرادی که فیس بوک ندارند و از بستر دیگری نسبت به شما استفاده می کنند. اوه

 

انتخاب های واضح در اینجا Skype و Hangouts خواهند بود. هر دو تقریباً در دسترس هستند برای هر سیستم عامل اصلی در آنجا - Skype در ویندوز ، Android ، Mac و iOS است. در حالی که Hangouts در Android ، iOS و وب در دسترس است. برای استفاده از هریک از آنها فقط به یک حساب کاربری نیاز دارید.

 

همچنین لازم به ذکر است که اگر سعی می کنید Android را با iOS چت کنید ، Google Duo در هر دو سیستم عامل نیز موجود است. این توصیه من در آن شرایط خواهد بود ، گرچه گزینه های دیگر ذکر شده در اینجا نیز موثر هستند.

 

خواندن بعدی

میلاد بازدید : 343 یکشنبه 01 تیر 1399 زمان : 17:26 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 24,969
  • بازدید کلی : 36,853