loading...

نقد و بررسی نرم افزارهای اندروید

چه از رایانه خود برای تفریح ​​استفاده کنید و چه برای کار ، ایمیل به احتمال زیاد راهی مهم برای ارتباط شما با مردم و مدیریت زندگی است. مشتری مشتری در این امر نقش مهمی ایفا می کند و شایسته مکانی در رایان

چه از رایانه خود برای تفریح ​​استفاده کنید و چه برای کار ، ایمیل به احتمال زیاد راهی مهم برای ارتباط شما با مردم و مدیریت زندگی است. مشتری مشتری در این امر نقش مهمی ایفا می کند و شایسته مکانی در رایانه شماست ، به ویژه اگر از چندین حساب در Gmail استفاده کنید ، محبوب ترین و قدرتمندترین سرویس ایمیل رایگان وب است. رابط وب داخلی داخلی Google مطلوب زیادی را برای شما باقی می گذارد ، اما خوشبختانه شما با استفاده از آن رابط داخلی یا Windows Mail یا Outlook به عنوان مشتری ایمیل خود گیر نمی کنید. کاربران ویندوز 10 گزینه های بسیار مناسبی برای یک راه حل مشتری Gmail دارند. بسیاری از آنها رایگان هستند ، همه آنها بسیار خوب کار می کنند ، و همه آنها جایگزینی آسان برای Mail یا Outlook هستند.

 

من به عنوان کاربر ویندوز 10 و Gmail ، طیف وسیعی از برنامه های Gmail را برای ویندوز 10 امتحان کردم و برخی از برنامه هایی را که تحت تأثیر من قرار گرفته است در زیر لیست می کنم. در حالی که بیشتر این برنامه ها به طور خاص برای Gmail طراحی شده اند ، آنها با سایر سرویس های پست الکترونیکی شما نیز کار می کنند ، این کار را برای همه که سعی در مدیریت هر دو حساب Gmail و ایمیل های کار خود داشته باشند ، کامل می کند. انتخاب های ما برای مشتریان مورد علاقه Gmail ما در ویندوز است.

 

7 بارگیری بارگیری

 

Mailbird مانند یک برنامه Windows 10 به نظر می رسد و احساس می کند و کاملاً شبیه به Outlook است ، حداقل در طراحی بصری. این نرم افزار UI نرم و صاف ، کنترل های بصری دارد و می تواند چندین حساب ایمیل را مدیریت کند. به سرعت کار می کند و با چندین حساب ایمیل از جمله Gmail ، Outlook ، iCloud و Exchange به خوبی بازی می کند. Mailbird از لمس ، پیام رسانی ، مدیریت کار ، تقویم ها و موارد دیگر پشتیبانی می کند. نصب کوچک و ساده است و نصب آن نسیم است. این قطعاً یکی از سرویس گیرندگان پست الکترونیکی بهتر برای ویندوز 10 است. البته برای نسخه Pro هزینه ای هزینه دارد ، که پس از 30 روز آزمایش شروع می شود.

 

 

6 بارگیری مجدد Mailbird

 

Mailbird Lite نسخه Mailbird است که در صورت عدم انتخاب نسخه حرفه ای Mailbird می توانید دریافت کنید. ویژگی های نامه تقریباً یکسان است اما شما می توانید سرعت خواندن ، تعطیل کردن ایمیل a la Quiet Hours و پیش نمایش پیوست ها را از دست دهید. به غیر از این ، آنها بسیار شبیه به هم هستند ، بنابراین تمام مثبت هایی که در بالا می خوانید در اینجا هنوز هم مرتبط هستند. Mailbird Lite با POP3 و IMAP کار می کند و به Facebook ، Whatsapp و سایر برنامه های رسانه های اجتماعی نیز پیوند دارد.

 

5 بارگیری بارگیری کنید

 

Thunderbird یکی از بهترین برنامه های Gmail برای ویندوز 10 یک مدافع آشکار است. این یک سرویس گیرنده ایمیل بسیار انعطاف پذیر است که بطور مداوم توسط جامعه کاربران آن ساخته می شود. این برنامه از افزودنیها و برنامه های افزودنی پشتیبانی می کند ، با بیشتر حساب های ایمیل کار می کند و از ویندوزهای زبانه دار برای مدیریت چندین ایمیل و کار استفاده می کند. پس از اینکه به نحوه کار همه اینها عادت کردید ، تعجب خواهید کرد که چگونه بدون آن مقابله کردید. Thunderbird متعلق و اداره می شود Mozilla ، بچه های پشت Firefox ، اما اکنون توسط طرفداران توسعه داده شده است.

 

بهترین برنامه های Gmail برای ویندوز 10-2

4 بارگیری InkyDownload

 

Inky یک سرویس گیرنده ایمیل بسیار قدرتمند برای ویندوز 10 است که در صفحه نمایش بسیار جذاب به نظر می رسد. Inky برای امنیت آگاهانه ایده آل است زیرا شامل رمزگذاری نهایی به انتهای استاندارد می باشد. همچنین یکی از بهترین مشتری های پست الکترونیکی در این لیست است. این نرم افزار بسیار قدرتمند و در عین حال ساده است ، به لطف UI طراحی شده. با POP3 و IMAP کار می کند و فقط چند دقیقه طول می کشد تا تنظیم شود. همگام سازی آن در سراسر دسک تاپ و موبایل نیز انجام می شود. اگر Outlook ، Gmail یا iCloud دارید و از آن برای مصارف خانگی استفاده می کنید Inky رایگان است. کاربران سازمانی 5 دلار در هر ماه پرداخت می کنند.

 

3 TouchMailDownload

 

TouchMail یک برنامه Windows Store است که رنگ کمی به ایمیل اضافه می کند. از یک UI رنگارنگ برای نشان دادن ایمیل های فرستنده های مختلف استفاده می کند و کاشی های جداگانه را برای هر یک فراهم می کند. این رابط شیک است که شامل تمام ویژگی های معمول مورد انتظار شماست. با Gmail ، Outlook ، iCloud ، POP3 و IMAP به خوبی بازی می کند و بنابراین با بیشتر حساب های ایمیل موجود در آنجا کار خواهد کرد. تنها نکته منفی این است که در درجه اول برای لمس طراحی شده است ، بنابراین با ماوس به همان اندازه نرم و صاف نیست. TouchMail تا دو حساب ایمیل رایگان است.

 

بهترین برنامه های Gmail برای ویندوز 10-3

2 بارگیری اپرا

به عنوان یک طرفدار بزرگ مرورگر سبک وزن Opera ، مجبور شدم از طریق Opera Mail را امتحان کنم. مانند خواهر و برادر مرورگر خود ، منبع باز ، ساده و قدرتمند است. به نظر می رسد بسیار خوب است ، با یک رابط کاربری ساده که کمی شبیه Thunderbird است. این برنامه با اکثر انواع ایمیل از جمله Gmail کار می کند و دارای یک RSS Reader نیز هست. اگر این مورد شما باشد ، چندین قالب ایمیل مرتب در بسته نیز وجود دارد. Opera Mail همانطور که می بینید مناسب است برای استفاده رایگان است. با این حال ، یک اطلاعیه در وب سایت Opera Mail اعلام می کند که این محصول در پایان چرخه عمر خود قرار دارد و آنها در آینده از آن پشتیبانی نمی کنند.

 

1 eM ClientDownload

 

eM Client یک سرویس گیرنده ایمیل تثبیت شده است که بیش از یک دهه است رابط کاربر پاک ، سرشار از ویژگی است و پیمایش و مدیریت ایمیل را ساده می کند. این برای استفاده خانگی رایگان است و می تواند دو حساب ایمیل را مدیریت کند. در صورت نیاز به ویژگی های بیشتر نسخه برتر در دسترس است. eM Client با حساب های ایمیل Gmail ، Outlook ، iCloud و Exchange کار می کند. نصب کننده به طور خودکار یک نسخه آزمایشی رایگان از نسخه حق بیمه را تنظیم می کند اما می توانید یک کلید برای t دریافت کنید

برچسب ها جیمیل ,
میلاد بازدید : 80 دوشنبه 02 تیر 1399 زمان : 23:16 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 5,504
  • بازدید سال : 24,951
  • بازدید کلی : 36,835