loading...

نقد و بررسی نرم افزارهای اندروید

به دنبال بهترین دوربین Canon هستید که برای عکاسی پرتره بهترین است یا به آخرین دوربین Canon با مشخصات قدرتمند نیاز دارید؟ از آنجا که خط دوربین های کانن بسیار گسترده است ، تصمیم گیری سریع برای خرید دو

به دنبال بهترین دوربین Canon هستید که برای عکاسی پرتره بهترین است یا به آخرین دوربین Canon با مشخصات قدرتمند نیاز دارید؟ از آنجا که خط دوربین های کانن بسیار گسترده است ، تصمیم گیری سریع برای خرید دوربین دشوار است. من 15 دوربین برتر Canon را برای هر بودجه و هر هدف جمع آوری کرده ام.



بهترین دوربین Canon چیست؟

هر عکاس می داند که Canon یکی از محبوب ترین مارک دوربین است. دوربین های برتر Canon به طور گسترده توسط عکاسان آماتور و حرفه ای در سراسر جهان استفاده می شود.


3 دوربین برتر برتر کانن

به لطف طیف گسترده ای از مدل ها با ویژگی های مختلف ، هر عکاس می تواند دوربینی را پیدا کند که شرایط شخصی خود را برآورده کند.


بهترین دوربین کانن در سال 2020

من 15 محبوب ترین و بهترین دوربین Canon را جمع آوری کرده ام که می تواند برای عکاسان حرفه ای و مبتدی توصیه شود.


1. Canon EOS 5DSr

canon eos 5dsr

با قیمت 3،699.00 دلار در آمازون بخرید

طرفداران

ماتریس فول فریم 50.6 MP

عکس های واضح و با کیفیت تا ISO 3200

عملکرد قفل آینه

فوکوس خودکار ردیابی عالی

سکته نرم آینه

منفی

پیدا نشد

Canon EOS 5DS R اغلب به عنوان بهترین دوربین Canon شناخته می شود زیرا وضوح و وضوح کمی بالاتر از مدل معمولی 5DS با حداقل خطر برای به دست آوردن جلوه های ناخواسته مایر را فراهم می کند. این دوربین دیجیتالی به لطف حسگر جدید 50.6 مگاپیکسلی جدید ، طراحی اثبات شده محبوب 5D Mark III را با کیفیت خیره کننده تصویر ترکیب می کند. سرعت پایین عکسبرداری مداوم و محدوده ISO محدود مطابق با استانداردهای مدرن بدان معنی است که 5DS R مناسب برای عکس گرفتن از رویدادها و عروسی نیست. Canon EOS 5DS R برای عکاسی استودیویی یا منظره مناسب است.


لنزهای دوربین پیشنهادی:

Canon EF 40mm F / 2.8 STM

این تیز ، فوق العاده جمع و جور ، دیافراگم بالا ، ارزان و مناسب برای ضبط فیلم است. این مدل مونتاژ نسبتاً سریع و تمرکز خوبی دارد. به لطف فاصله کانونی آن کاملاً جهانی است و می توانید از آن به عنوان یک لنز معمولی استودیویی استفاده کنید یا از آن برای گرفتن عکس در فضای باز استفاده کنید.


Canon EF 40mm مشاهده بیشتر

نمونه عکس کانن EF 40mm

عکس توسط Canon EOS 5DSR

لیست من از بهترین لوازم جانبی Canon را بررسی کنید.

2. Canon EOS 6D Mark II

canon eos 6d mark ii

با قیمت 1199.00 دلار در آمازون بخرید

طرفداران

کنترل صفحه نمایش لمسی کامل

سنسور تصویر با فریم کامل 26MP

سیستم فوکوس خودکار 45 نقطه ای

Wi-Fi / GPS داخلی

منفی

پوشش AF بسیار محدود است

فلاش داخلی وجود ندارد

ضبط فیلم فقط تا 1080p

اگر از من بپرسید "بهترین دوربین Canon چیست؟" ، من به Canon EOS 6D Mark II پاسخ می دهم. عکاسان استودیوی حرفه ای این دوربین را به دلیل عمق کم عمق میدان و سنسور فول فریم 26MP انتخاب می کنند. مطمئناً اگر عکاسی از طبیعت ، مناظر و مناظر شهری از این دوربین خواهید داشت ، عاشق این دوربین خواهید بود. این امر به گرفتن عکس های فوق العاده با جزئیات زیادی در شب کمک می کند. صفحه نمایش قابل تنظیم و چرخشی این بهترین دوربین Canon را بسیار انعطاف پذیر ساخته و فضای گسترده ای را برای آزمایش های خلاقانه عکس فراهم می کند. می توانید از این دوربین منحصر به فرد برای ضبط چهره زودگذر با سرعت 6.5 فریم در ثانیه استفاده کنید.


لنزهای دوربین پیشنهادی:

Canon EF 16-35mm f / 2.8L III USM

با فاصله کانونی 16-35 میلی متر ، EF 16-35 میلی متر f / 2.8L III USM کنترل کامل منطقه پوشش را فراهم می کند. در نتیجه ، عکاسان می توانند با آهنگسازی شگفت انگیز و شگفت انگیز عکس بگیرند یا فیلم برداری کنند.


Canon EF 16-35mm f / 2.8L III USM مشاهده بیشتر

نمونه عکس کانن EF 16-35 میلی متر f / 2.8L

عکس توسط Canon EOS 6D Mark II

در مورد بهترین Canon برای فیلم برای هر بودجه بیشتر بخوانید.


3. Canon PowerShot G1 X Mark III

Canon PowerShot G1 X Mark III

با قیمت 999.00 دلار در آمازون بخرید

طرفداران

ساخت و ساز بادوام برای هر شرایط آب و هوایی

بهترین کیفیت تصویر در کلاس

چیدمان راحت کنترلها

منفی

از ضبط فیلم 4K پشتیبانی نمی کند

عمر باتری خیلی کوتاه است

این بهترین کیفیت دوربین Canon با طراحی مدرن و راحت در محدوده دوربین جمع و جور است. این دوربین با داشتن سنسور APS-C 24.2 مگاپیکسلی ، بزرگنمایی نوری 3 برابر و پردازنده DIGIC 7 ، مطمئناً مورد توجه شماست. با اطمینان می توانید در هر شرایط آب و هوایی عکس بگیرید و فیلم بگیرید. این دوربین خوب Canon دارای دیافراگم گسترده و فاصله کانونی 24-72 میلی متر است. همچنین می توانید از یک سیستم فوکوس سریع و همچنین تثبیت کننده عکس لذت ببرید. این مدل با دوام از سری G به کاربران امکان می دهد حتی در حالت عکسبرداری دستی تصاویر زیبا دریافت کنند.


canon powerhot g1 x marki iii نمونه عکس

عکس توسط Canon PowerShot G1 X Mark III

این لیست از بهترین دوربین های Canon را برای عکس های پرتره مشاهده کنید.


4- Canon EOS R

Canon EOS R

با قیمت 1799.00 دلار در آمازون بخرید

طرفداران

خروجی 10Bit از طریق HDMI

شخصی سازی کنترل عالی

مانیتور کاملاً مفصلی

Dual Pixel AF با 5.655 موقعیت AF

مصرف کم باتری

منفی

فیلم 4K خرد شده

تثبیت کننده عکس در داخل وجود ندارد

فقط یک شکاف کارت SD

برای کار با دوربین به یک جوی استیک نیاز دارید

می توان آن را بهترین دوربین دارای امتیاز کانن با مشخصات فنی دقیق و قدرتمند طراحی کرد. به لطف لنزهای RF ، ممکن است کیفیت عکسهای شب خود را به میزان قابل توجهی بهبود بخشید. سنسور فریم کامل 30.3 MP ، حساسیت بالا به ISO و تکنولوژی Dual Pixel CMOS AF مهمترین مزیت این بدنه دوربین نوآورانه هستند. این اولیه برای عکاسان مسافرتی که به عکس های منظره روشن و واضح نیاز دارند ، طراحی شده است. دارای بلوتوث و Wi-Fi است. بنابراین ، کاربر می تواند فایل های جدید را فقط در چند دقیقه به حافظه Cloud منتقل کند.

بهترین بلندگوهای هوشمند 2020

لنزهای دوربین پیشنهادی:

Canon EF 24-105mm f / 4 L IS USM

 

این بهترین لنز عروسی Canon است که برای عکاسانی که در هنگام مسافرت با آنها عکس می گیرند ایجاد شده است و درگیر عکسبرداری با رپورتاژ هستند. سبک و انعطاف پذیر است. Canon EF 24-105mm f / 4 L IS USM از مدرن در برابر گرد و غبار و آب محافظت می کند. موتور USM از نوع حلقوی ، از ارتعاشات فرکانس اولتراسونیک برای رانندگی فوکوس خودکار با سرعت چشمگیر و کار عملی بدون صدا استفاده می کند.

fixthephoto

برچسب ها دوربین کانن ,
میلاد بازدید : 58 جمعه 16 خرداد 1399 زمان : 10:01 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 2,031
  • بازدید سال : 26,982
  • بازدید کلی : 38,866