loading...

نقد و بررسی نرم افزارهای اندروید

اگر یکی از بهترین برنامه های آنتی ویروس اندرویدی را در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود اجرا نمی کنید ، خود را در معرض خطر عفونت از برنامه های خراب و انواع دیگر بدافزارها قرار می دهید.   خبر خو

اگر یکی از بهترین برنامه های آنتی ویروس اندرویدی را در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود اجرا نمی کنید ، خود را در معرض خطر عفونت از برنامه های خراب و انواع دیگر بدافزارها قرار می دهید.

 

خبر خوب این است که گزینه های شما بسیار محدود است. بهترین برنامه های آنتی ویروس موبایل نه تنها از شناسایی و جلوگیری از بدافزارهای سطح بالا ، بلکه طیف وسیعی از خصوصیات امنیتی و ضد سرقت را ارائه می دهند.

 

بهترین نرم افزار آنتی ویروس: از رایانه خود با برنامه های پرداخت شده یا رایگان محافظت کنید

10 تلفن برتر اندرویدی سال 2020

بهترین نرم افزار آنتی ویروس Mac

این موارد اغلب شامل امکان پشتیبان گیری از مخاطبین و داده های دیگر ، ردیابی تلفن یا رایانه لوحی از طریق GPS ، گرفتن عکس از یک دزد تلفن با دوربین دستگاه و حتی استفاده از ساعت هوشمند Wear OS برای یافتن تلفن شما است.

 

اکثر برنامه های امنیتی موبایل نسخه های رایگان و پولی دارند ، اما همه محصولات آنتی ویروس فریمیوم با هم برابر نیستند.

 

فیلم های تبلیغاتی را برای شما توصیه کرد ...

 

پخش فیلم نگاه اول به Osé Personal Massager | راهنمای تام در CES 2020

دستی با Lavie Pro Mobile | راهنمای تام ...

08/01/20 ارتباط با Lavie Pro Mobile | راهنمای تام در CES 2020

دستی با آینه هوشمند Poseidon | ...

10/01/20 دستی با آینه هوشمند Poseidon | راهنمای تام در CES 2020

ابتدا نگاهی به Delta Guardian XO | تام ...

10/01/20 نگاه اول به Delta Guardian XO | راهنمای تام در CES 2020

پیشرفت واقعیت موازی دلتا | تام ...

10/01 / 20Delta Walkthrough Realality Parallel | راهنمای تام در CES 2020

تور غرفه نمایش ال جی | راهنمای تام در CES 2020

تور غرفه نمایش 10/01 / 20LG | راهنمای تام در CES 2020

ما از بزرگترین نامهای محافظت از آنتی ویروس های موبایل - Avast، Bitdefender، Kaspersky، Lookout، McAfee، Norton، 360 Security و حتی خود Google برنامه ها را گردآوری کرده ایم - و برنامه های آنها را بر اساس تنظیمات ، رابط ، قابلیت استفاده ، ویژگی های اضافی و ، رتبه بندی کرده ایم. البته ، ضد بدافزارهای آنها

 

برای سنجش امنیت امنیتی ، ما از داده های AV-Test ، آزمایشگاه آلمانی مستقل استفاده کردیم که اکثر برنامه های امنیتی اصلی را بر اساس توانایی آنها در شناسایی بدافزارهای صفر و سایر تهدیدهای اخیر ، رتبه بندی می کند. ما همچنین از برنامه Geekbench 4 برای اندازه گیری تأثیر این برنامه های امنیتی بر عملکرد کلی استفاده کردیم.

 

بهترین برنامه های ضد ویروس اندرویدی کدامند؟

آخرین هشدارها و خطرات ایمنی

- نرم افزارهای جاسوسی جدید اندرویدی پیامهای فوری ، داده موقعیت مکانی ، سیاهههای مربوط به تماس و سایر اطلاعات شخصی را سرقت می کند.

 

- FBI به آمریکایی ها هشدار داد که به دلیل افزایش استفاده از برنامه های بانکی ، از تروجان های بانکی تلفن همراه خودداری کنند.

 

- شماره تلفن WhatsApp اغلب در نتایج جستجوی گوگل نشان داده می شود ، اما واتس اپ می گوید این کار بزرگی نیست.

 

بهترین برنامه آنتی ویروس اندرویدی ، بر اساس آزمایش های ما ، Bitdefender Mobile Security (15 دلار در سال) است که تقریباً بی عیب و نقص با بدافزارهای مختلف را با طیف گسترده ای از ویژگی ها ارائه می دهد.

 

Norton Mobile Security (30 دلار در سال) حتی محافظت بهتری نیز دارد. متأسفانه ، نورتون بی سر و صدا ردیف رایگان Norton Mobile Security را در دسامبر 2019 به همراه ویژگی های ضد سرقت خود به قتل رساند ، بنابراین ما نمی توانیم آن را به همان اندازه که قبلاً توصیه می کردیم ، توصیه کنیم.

 

 

 

Avast Mobile Security و McAfee Mobile Security ویژگی های بسیاری را به صورت رایگان ارائه می دهند و در تست های شناسایی بدافزار نسبتاً خوب عمل می کنند. اما ابزارهای ضد سرقت و مسدود کردن تماس Avast خوب کار نکردند ، و هر دو برنامه تبلیغات زیادی را نشان می دهند - مگر اینکه به آنها پرداخت نکنید.

 

نسخه رایگان آنتی ویروس Kaspersky Mobile هیچ تبلیغی ندارد و ویژگی های مسدود کردن تماس و ضد سرقت آن نیز به خوبی کار می کند. محافظت از بدافزار آن بسیار مناسب است ، اما فاقد اسکنر امنیتی شبکه Wi-Fi است.

 

Lookout Security & Antivirus یکی از اولین برنامه های آنتی ویروس موبایل بود و دارای گزینه ای برای محافظت از هویت قانع کننده است. اما داده های آزمایشگاه شخص ثالث کمی در مورد کارایی آنتی ویروس Lookout وجود دارد ، بنابراین ما واقعاً نمی دانیم که چقدر از این نرم افزار در برابر بدافزار محافظت می کند.

 

ما واقعاً نمی توانیم Qihoo 360 Security را توصیه کنیم. این تنوع از ویژگی های رایگان به کاربران رایگان می دهد اما تبلیغات بسیاری دارد که برای خلاص شدن از شر آنها با کمال هزینه می پردازید. این تلفن تست ما را بیش از هر نوع بهترین برنامه آنتی ویروس اندرویدی کند کرد ، و ما واقعاً نمی دانیم که چقدر خوب از آن در برابر بدافزار محافظت می کند.

 

آخرین برنامه ، Google Play Protect ، در هر تلفن Android که Google Play را اجرا می کند نصب شده است. متاسفانه ، محافظت در برابر تروجان وحشتناک است. از چیز دیگری استفاده کنید.

 

بهترین برنامه های آنتی ویروس اندرویدی نه تنها از شناسایی و جلوگیری از بدافزارهای سطح بالا ، بلکه طیف وسیعی از خصوصیات امنیتی و ضد سرقت را ارائه می دهند. آنها می توانند تلفن یا رایانه لوحی شما را از طریق GPS ردیابی کنند ، تصویری از یک دزد تلفن را با دوربین دستگاه تهیه کرده و حتی از ساعت هوشمند Android Wear برای یافتن تلفن خود استفاده کنید.

 

برای محافظت از بدافزار در سیستم عامل های دیگر ، حتما از صفحات ما در بهترین نرم افزار آنتی ویروس و بهترین آنتی ویروس مک بازدید کنید.

 

بهترین برنامه آنتی ویروس اندرویدی که می توانید دریافت کنید

1. امنیت موبایل Bitdefender

گزینه بهترین پرداخت

 

قیمت در هر سال: 15 دلار ، بدون نسخه رایگان | حداقل پشتیبانی اندروید: 4.1 Jellybean | تبلیغات: خیر | قفل برنامه: بله | ضد سرقت: بله

 

امنیت موبایل BitDefender

14.99 دلار در سال

بازدید از سایت

در Bitdefender

محافظت از بدافزار برتر نسخه حق بیمه مقرون به صرفه ویژگی های مفید بسیار مفید سیستم تأثیرگذاری گزینه VPN نامحدود

برنامه امنیتی Android Bitdefender از محافظت در برابر نرم افزارهای مخرب تقریباً بی عیب و نقص ، تأثیر عملکرد بسیار سبک ، ادغام ساعت Android Wear ، یک سرویس گیرنده VPN و یک مسدود کننده وب سایت مخرب که در اکثر مرورگرهای اندرویدی کار می کند استفاده می کند.

 

 

همچنین دارای ابزارهای محافظت در برابر حریم خصوصی قوی ، از جمله قفل برنامه ، اسکنر Wi-Fi ، ویژگی های ضد سرقت و اطلاعیه های نقض اطلاعات.

 

Bitdefender Mobile Security یک دوره آزمایشی 14 روزه را ارائه می دهد ، اما این یک برنامه Freemium نیست. برنامه جداگانه آنتی ویروس Bitdefender Free for Android (که در واقع کاملا رایگان است) فقط برای بدافزار اسکن می شود.

 

سرویس گیرنده VPN داخلی به ازای هر داده فقط 200 مگابایت رایگان داده به شما می دهد - فقط کافی است ایمیل خود را هنگام مسافرت بررسی کنید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری داشته باشید ، باید سالانه 7 دلار یا 50 دلار بپردازید.

 

اما با 15 دلار در سال ، امنیت موبایل Bitdefender به خوبی هزینه دارد. این انتخاب ما برای بهترین برنامه آنتی ویروس اندرویدی است.

 

بررسی کامل امنیت موبایل Bitdefender ما را بخوانید.

 

بهترین آنتی ویروس اندرویدی: Norton Mobile SecurityNorton Mobile Security (اعتبار تصویر: Norton)

2. امنیت موبایل نورتون

قیمت در هر سال: 30 دلار ، نسخه رایگان دیگر | حداقل پشتیبانی اندروید: 4.1 ژله باقلا | تبلیغات: خیر | قفل برنامه: خیر | ضد سرقت: خیر

 

امنیت تلفن همراه Norton

14.99 دلار در سال

بازدید از سایت

در نورتون

تشخیص بدافزارهای بی عیب و نقص مشاور مشاوره ضرب و شتم مسابقه طراحی طراحی خودآمیز بیشتر عملکردهای ضد سرقت بیشتر لایه آزادتر

Norton Mobile Security بهترین محافظت از بدافزارها را در مورد هرکدام از برنامه های آنتی ویروس اندرویدی که آزمایش کرده ایم ارائه می دهد. متأسفانه ، نورتون بی سر و صدا عملکردهای ضد سرقت عالی برنامه را در اوایل دسامبر سال 2019 به همراه مخاطبین-پشتیبان خود و مسدود کننده لینک های مخرب لینک گارد ، به قتل رساند.

 

 

از همه بدتر ، نورتون همچنین ردیف رایگان Norton Mobile Security را کشته است که بهترین برنامه در بین همه آنتی ویروس های اندرویدی است که اخیراً تست کرده ایم.

 

اکنون Norton Mobile Security کاملاً حق بیمه است. این هزینه کمی بیشتر از برخی دیگر از برنامه های همراه با تلفن همراه پرداخت می شود ، حتی اگر فاقد برخی عملکردها باشد که معمولاً در جاهای دیگر مانند قفل برنامه برای برنامه های فردی یافت می شود.

 

یکی از ویژگی هایی که می تواند هزینه اضافی را توجیه کند ، مشاور برنامه منحصر به فرد Norton Mobile Security است که برنامه ها را برای استفاده از داده های سنگین و رفتارهای غیر معمول در دستگاه شما بررسی می کند. همچنین برنامه هایی را در فروشگاه Google Play برای خطرات امنیتی و حریم خصوصی حتی قبل از نصب آنها بررسی می کند.

 

بررسی کامل امنیت موبایل Norton ما را بخوانید.

 

بهترین آنتی ویروس اندرویدی: Avast Mobile SecurityAvast Mobile Security (اعتبار تصویر: Avast)

3. Avast Mobile Security

قیمت در هر سال: رایگان؛ 24 دلار ، 40 نسخه پریمیوم | حداقل پشتیبانی اندروید: 5.0 Lollipop | تبلیغات: نسخه رایگان | قفل برنامه: فقط حق بیمه | ضد سرقت: تا حدودی حق بیمه

 

امنیت تلفن همراه Avast

بازدید از سایت

در نرم افزار AVAST

نسخه پریمیوم ارزان قیمت بسیاری از ویژگی ها برای مسدود کردن رایگان کار نمی کند ویژگی های ضد سرقت غیرقابل اعتماد بسیاری از تبلیغات در نسخه رایگان

Avast Mobile Security & Antivirus یکی از کاملترین برنامه های آنتی ویروس اندرویدی است که همه چیز را از مشاور حریم خصوصی گرفته تا بهینه ساز سیستم گرفته تا لیست سیاه قابل تنظیم ارائه می دهد.

 

اما در حالی که محافظت از بدافزار Avast خوب است ، اما بسیار عالی نیست. برخی از عملکردهای ضد سرقت Avast برای ما کارایی ندارد و ویژگی مسدود کردن تماس آن به هیچ وجه کار نمی کند. و آگهی های نسخه رایگان و nags ثابت برای به روز رسانی آزار دهنده و مزاحم هستند.

 

در صورت پرداخت هزینه های هر یک از رده های پرداخت شده Avast Mobile Security ، حق بیمه (سالانه 2 دلار یا 24 دلار در سال) یا Ultimate (7 دلار ماهانه یا 40 دلار در سال) ، این تبلیغات از بین می روند. کاربران هر دو طرح پرداخت شده همچنین از ویژگیهای ضد سرقت اضافی ، یک قفل برنامه و پشتیبانی فنی برخوردار هستند.

 

مشتری داخلی Avast's SecureLine VPN فقط یک اذیت و آزار است و تنها راه استفاده از آن پرداخت هزینه برای یک لایه Ultimate است. از آنجایی که قیمت مستقل SecureLine در اندروید 48 دلار در سال است ، پرداخت 16 دلار اضافی در بالای لایه حق بیمه برای داده های نامحدود برای کار بدی نیست.

 

بررسی کامل امنیت موبایل Avast را بخوانید.

4. آنتی ویروس موبایل Kaspersky

قیمت در هر سال: رایگان؛ 20 دلار نسخه برتر | حداقل پشتیبانی اندروید: 4.2 ژله باقلا | تبلیغات: خیر | قفل برنامه: فقط حق بیمه | ضد سرقت: بله

 

بهترین امروز امنیت اینترنت کسپرسکی برای معاملات آندروید

مشاهده مشابه آمازون ایالات متحده

آمازون

هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت نیست

بررسی AMAZON

ما روزانه بیش از 130 میلیون محصول را با بهترین قیمت بررسی می کنیم

محافظت در برابر بدافزار شدید مسدود کردن کارها بدون تبلیغات در نسخه رایگان ویژگی های محدود نسخه کلی نسخه رایگان اسکن خودکار برنامه های جدید نیست

آنتی ویروس Kaspersky Mobile ، همچنین به عنوان Kaspersky Internet Security برای اندروید معروف است ، محافظت تقریباً کامل از بدافزارها ، تأثیر سیستم کوچک و مسدود کننده تماس را ارائه می دهد که در واقع کار می کنند.

 

مدل های جدید دوربین کانن

در نسخه رایگان هیچ آگهی وجود ندارد و برای ارتقاء به برنامه پرداخت شده نیز مزاحمت زیادی نیست. کاربران رایگان فیلتر مکالمه ، پشتیبانی از Android Wear و مجموعه ای قوی از عملکردهای ضد سرقت را دریافت می کنند ، اما شما باید هر برنامه جدید را بصورت دستی اسکن کنید.

 

پرداخت کاربران به اسکن خودکار برنامه های جدید ، قفل برنامه و مسدود کردن وب سایت های شناخته شده فیشینگ می پردازد. و این در مورد آن است هیچ اسکنر شبکه Wi-Fi و هیچ یک از ابزارهای حریم خصوصی که سایر برنامه های آنتی ویروس اندرویدی اکنون ارائه می دهند وجود ندارد.

 

اگر فقط به دنبال محافظت از بدافزار هستید ، واقعاً نمی توانید با ردیف رایگان آنتی ویروس Kaspersky Mobile اشتباه کنید. اما در حالی که نسخه پولی ارزان قیمت است ، از بین می رود و می توانید با 5 دلار کمتر از برنامه پرداخت شده رقیب Bitdefender بیشتر دریافت کنید.

 

بررسی کامل آنتی ویروس Kaspersky Mobile ما را بخوانید.

 

بهترین آنتی ویروس Android: Lookout Security & AntivirusLookout Security & آنتی ویروس (اعتبار تصویر: Lookout Mobile Security)

5. مواظب امنیت و آنتی ویروس

قیمت در هر سال: رایگان؛ 30 دلار ، 100 نسخه پریمیوم | حداقل پشتیبانی اندروید: 4.4 ژله باقلا | تبلیغات: خیر | قفل برنامه: خیر | ضد سرقت: تا حدودی حق بیمه

 

هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت نیست

بررسی AMAZON

مشاهده همه قیمت ها (1 یافت شده)

گزینه محافظت از هویت قوی گزینه های رابط کاربری خوب ویژگی های رایگان بدون داشتن اطلاعات بسیار محافظت از بدافزارها ، اسکن های سنگین و آهسته

Securityout Mobile Security ، اکنون به عنوان Lookout Security و آنتی ویروس یا Lookout Personal شناخته شده است ، اولین برنامه آنتی ویروس اندرویدی بود و برای مدت طولانی بهترین بود. سهولت استفاده از آن ، رابط تمیز و عدم تبلیغات ، محبوبیت مداوم آن را توضیح می دهد.

 

اما هزینه های Lookout می تواند به سرعت بالا برود. لایه آزاد استخوان های برهنه است. این فقط برای بدافزار اسکن می شود و تلفن های از دست رفته را پیدا می کند.

 

لایه حق بیمه در هر سال 30 دلار شارژ می کند ، حتی اگر برخی از ویژگی های آن - مسدود کردن وب سایت مخرب ، اسکن شبکه WI-Fi - با سایر برنامه های آنتی ویروس اندرویدی آزاد شود. یک VPN نامحدود و یک سرویس اطلاع رسانی برای نقض داده باعث می شود قیمت حق بیمه ارزشمند باشد.

 

با مبلغ 100 دلار در سال ، برنامه "حق بیمه به علاوه" در واقع یک سرویس حفاظت از هویت نسبتاً ارزان است که بسیاری از همان مزایایی را که شما از LifeLock یا IdentityForce دریافت کرده اید ارائه می دهد. این ممکن است ارزش هزینه را داشته باشد.

 

مشکلی که وجود دارد این است که Lookout اغلب برنامه خود را به ارزیابی های آزمایشگاهی جزئی منتقل نمی کند ، بنابراین ما واقعاً نمی دانیم که Lookout در برابر بدافزارها چگونه محافظت می کند. اسکنهای فعال آن نیز کند و سنگین است.

 

بررسی کامل امنیت و جستجوی آنتی ویروس ما را بخوانید.

 

بهترین آنتی ویروس آندروید: McAfee Mobile SecurityMcAfee Mobile Security (اعتبار تصویر: McAfee)

6. امنیت موبایل مک آفی

قیمت در هر سال: رایگان؛ 30 دلار و 80 نسخه پریمیوم | حداقل پشتیبانی اندروید: 4.2 ژله باقلا | تبلیغات: نسخه رایگان | قفل برنامه: فقط حق بیمه | ضد سرقت: بله

 

امنیت موبایل مک آفی

بازدید از سایت

در اپل

بسیاری از ویژگی های رایگان حالت مهمان مهمان بسیار تبلیغات در نسخه رایگانPriey premium tiers محافظت از بدافزارها

مانند Avast ، McAfee یک تن از ویژگی های مفید را ارائه می دهد ، اما نسخه رایگان آن نیز پر از تبلیغات و پیشنهادات عالی است. محافظت از بدافزار مناسب و مناسب است ، اگر هم خارق العاده نباشد ، و ویژگی مفید "مهمان" به سایر افراد امکان می دهد با خیال راحت از تلفن شما برای مدت کوتاهی استفاده کنند.

 

با نسخه رایگان McAfee Mobile Security مانند ویژگی های ضد سرقت ، راهی برای ردیابی استفاده از داده های هر برنامه و یک اسکنر امنیتی Wi-Fi چیزهای خوبی را می توانید دریافت کنید.

 

با طبقه برتر حق بیمه "استاندارد" ، از جمله یک قفل برنامه ، یک صفحه نمایش URL ، پشتیبانی فنی 24/7 و تبلیغات بیشتر ، حتی بیشتر خواهید شد. اما با توجه به اینکه Bitdefender و Kaspersky به شما امکانات کمتری را ارائه می دهند ، در هر سال 30 دلار کمی گران است.

 

ردیف پردرآمد "Plus" در سال 80 دلار هزینه دارد و ویژگی های استاندارد به علاوه دسترسی نامحدود به VPN را در اختیار شما قرار می دهد ، اما فقط برای آن تلفن یا رایانه لوحی منفرد. شما می توانید یکی از بهترین خدمات VPN را برای پوشش کمتر تمام دستگاه های خود دریافت کنید.

 

بررسی کامل امنیت موبایل مک آفی را مطالعه کنید.

7. Google Play Protect

قیمت در هر سال: رایگان | حداقل پشتیبانی اندروید: 4.1 ژله باقلا | تبلیغات: خیر | قفل برنامه: بله | ضد سرقت: بله

 

Google Play

بازدید از سایت

در Google Play

درست در سیستم AndroidSmall تأثیرگذاری شده است ابزارهای ضد سرقت خوب محافظت از بدافزارهای نرم افزاری چند ویژگی

Google Play Protect در هر دستگاه Android که Google Play را اجرا می کند ، ساخته شده است و اگر خوب کار کند ، عالی خواهد بود. متأسفانه ، تشخیص بدافزار مخرب Google Play Protect قوی ترین دلیل ممکن برای استفاده از یک برنامه آنتی ویروس اندروید شخص ثالث را ایجاد می کند.

 

ما دوست داریم که رابط Google Play Protect حداقل باشد ، هیچ تبلیغی وجود ندارد و تأثیر سیستم سبک است. برخی از ویژگی های داخلی داخلی دیگر Android ، از جمله Find My دستگاه و مرور ایمن Chrome ، آنچه را که برنامه های آنتی ویروس شخص ثالث در طرف آن انجام می دهند ، آینه می کند.

 

بهترین ویژگی Google Play Protect این است که Google می تواند از آن برای غیرفعال کردن از راه دور برنامه های خطرناک استفاده کند. این مشکلی است که آیا شما در حال اجرای نرم افزار آنتی ویروس شخص ثالث هستید یا نه. توصیه می کنیم Google Play Protect را غیرفعال نکنید.

 

اما در کل ، Google Play Protect از محافظت در برابر برنامه های مخرب محافظت می کند. به خاطر خود شما ، لطفا از چیز دیگری استفاده کنید.

 

بررسی کامل Google Play Protect ما را بخوانید.

 

بهترین آنتی ویروس اندرویدی: Qihoo 360 SecurityQihoo 360 Security (اعتبار تصویر: Qihoo)

8. 360 امنیت ، با نام امن امنیت

قیمت در هر سال: رایگان؛ نسخه ممتاز 12 دلاری | حداقل پشتیبانی اندروید: 4.1 ژله باقلا | تبلیغات: نسخه رایگان | قفل برنامه: بله | ضد سرقت: خیر

 

بازدید از سایت

گزینه رایگان همراه با همه چیز نسخه اضافی و پرداخت ناخوشایند سیستم کندی سیستم کند محافظت از بدافزار بدون آزمایش نسخه رایگان و پر از تبلیغات

360 Security ، که به نظر می رسد اخیراً با عنوان Safe Security مورد استفاده مجدد قرار گرفته است ، تمام ویژگی های آن - از جمله قفل برنامه ، تقویت کننده عملکرد ، پاک کننده سیستم ، ضد سرقت ، قفل عکس و اسکنر Wi-Fi را به صورت رایگان ارائه می دهد.

 

اما بعضی از صیدها بسیاری از این ویژگی ها به خوبی کار نمی کنند ، یا اصلاً. رابط به هم ریخته است. و شما از تبلیغات ، تبلیغات و تبلیغات بیشتری غافل می شوید که برخی از آنها به صورت تمام صفحه می روند.

 

خرید و فروش نسخه بدون آگهی به طور کامل باعث کاهش درهم و برهمی نمی شود و همچنان زبانه هایی را نشان می دهد که بازی ها و اخبار را تبلیغ می کنند.

 

اگر ما می دانیم که چقدر خوب 360 امنیتی ، که توسط آنتی ویروس چینی Qihoo 360 پشتیبانی می شود ، در برابر بدافزار محافظت می کنیم ، همه اینها قانع کننده تر خواهند بود. متأسفانه ، اغلب خود را به آزمایشگاههای مستقل آزمایشگاه تسلیم نمی کند.

 

360 Security همچنین عملکردهای سیستم ما را در حین اسکن کردن به خزیدن کاهش داد. از هم اکنون ، ما نمی توانیم 360 امنیت ، رایگان یا پرداخت شده را توصیه کنیم.

 

بررسی کامل امنیتی 360 ما را بخوانید.

 

بهترین نمودار مقایسه برنامه آنتی ویروس اندرویدی

Avast Mobile Security Bitdefender Mobile Security Google Play محافظت از آنتی ویروس Kaspersky Mobile Lookout Security & Antivirus McAfee Mobile Security Norton Security Security برای Android Qihoo 360 Mobile Security

قیمت در هر سال رایگان؛ 12 دلار؛ 24 $ 15 $ 15 رایگان رایگان؛ 15 دلار رایگان؛ 30 دلار؛ 100 دلار رایگان؛ 30 دلار؛ 80 دلار 30 دلار رایگان؛ 12 دلار

حداقل پشتیبانی اندروید 5.0 Lollipop 4.1 ژله لوبیا 4.1 ژله لوبیا 4.2 ژله لوبیا 4.4 ژله لوبیا 4.2 ژله لوبیا 4.2 ژله لوبیا 4.1 ژله لوبیا 4.2 ژله لوبیا 4.2

تبلیغات نسخه رایگان بدون نه نه نسخه رایگان بدون نسخه رایگان

قفل برنامه فقط حق بیمه بله بله فقط حق بیمه نه فقط حق بیمه نه بله

ضد سرقت تا حدی حق بیمه بله بله بله تا حدی حق بیمه بله نه نه

مشاور برنامه بله بله نه نه حق بیمه تا حدی بله بله نه

صفحه نمایش URL بله بله بله فقط حق بیمه فقط حق بیمه بله بله ، اما iffy

اسکنر Wi-Fi بله بله نه فقط حق بیمه بله بله بله

هزینه های اضافی VPN هزینه اضافی داده نامحدود اضافی بدون هزینه حق بیمه فقط هزینه اضافی بدون خیر

از پشتیبانی سیستم عامل بپوشید نه بله بله نه بله نه نه

چرا باید از یک برنامه ضد ویروس Android استفاده کنید

بهترین راه برای ایمن نگه داشتن دستگاه اندرویدی خود ، بروزرسانی نرم افزار آن است. هر نسخه جدید اندرویدی نسبت به نسخه قبلی ایمن تر است و هر بروزرسانی امنیتی ماهانه Android ، نقص های تازه یافته را برطرف می کند.

 

اما مگر اینکه یک تلفن Google Pixel یا Android One داشته باشید ، بلافاصله آن به روزرسانی ها و به روزرسانی ها را دریافت نمی کنید. اکثر سازندگان دستگاه به زمان نیاز دارند تا اطمینان حاصل کنند که تغییرات در Android دستگاه یا نرم افزار خود را خراب نمی کند.

 

مدت زمان تاخیر می تواند چند هفته باشد یا ماههای زیادی می تواند طول بکشد. بدتر اینکه ، اکثر مدل های تلفن اندرویدی بعد از گذشت دو سال از ارتقا سیستم عامل Android متوقف می شوند و برخی دیگر هرگز به هیچ وجه تکه های امنیتی ماهانه را دریافت نمی کنند.

 

این جایی است که بهترین برنامه های آنتی ویروس اندرویدی وارد می شوند. آنها حملات متوقف شده را برای محافظت از سیستم عامل اندرویدی ، به ویژه مواردی که گوگل وصله کرده است ، اما که هنوز (یا هرگز هرگز) از آنها جلوگیری نمی کنند ، متوقف می کنند. آنها همچنین حملات جدیدی را که Google Play Protect حتی بر روی تلفن های پیکسل نیز به دست نمی آورد ، متوقف می کنند.

 

نحوه انتخاب بهترین برنامه آنتی ویروس اندرویدی برای شما

برنامه های آنتی ویروس اندرویدی در سه طرح قیمت گذاری ارائه می شوند: کاملاً رایگان ، کاملاً پرداخت شده و فریمیوم.

 

برنامه های Freemium به شما امکان می دهد بین دریافت مجموعه محدودی از ویژگی ها به صورت رایگان یا پرداخت هزینه برای دریافت نسخه برتر که به شما امکاناتی مشابه ، مانند برنامه های کاملاً پولی را می دهد ، انتخاب کنید. برنامه هایی که ویژگی های زیادی به صورت رایگان ارائه می دهند نیز تبلیغات زیادی را به شما نشان می دهند.

 

این ویژگیها ممکن است شامل مکانیسم های ضد سرقت ، "مشاور" برای کمک به شما در زمینه بازدید باشد

best-android-antivirus

میلاد بازدید : 58 دوشنبه 26 خرداد 1399 زمان : 14:45 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 24,966
  • بازدید کلی : 36,850