loading...

نقد و بررسی نرم افزارهای اندروید

پیش از موعد کاری که قرار است روی آن کار کنید را برنامه ریزی کنید.صرف وقت برای فهمیدن اینکه امروز چه کاری انجام می دهید ، می تواند در واقع انجام آن کارها را از بین ببرد. و اخیراً لیست کارهای خود را برن

پیش از موعد کاری که قرار است روی آن کار کنید را برنامه ریزی کنید.
صرف وقت برای فهمیدن اینکه امروز چه کاری انجام می دهید ، می تواند در واقع انجام آن کارها را از بین ببرد. و اخیراً لیست کارهای خود را برنامه ریزی کرده اید که می توانید وسوسه شوید و برنامه خود را در حین پرواز تغییر دهید.

مهم است که اگر لازم بود دستور کار خود را تغییر دهید ، اما متعهد به برنامه ای که قبل از شروع هر وظیفه ای را مشخص می کند ، به همان اندازه مهم است. سعی کنید برنامه خود را روز قبل تحکیم کنید ، و باعث شود روز بعد وقتی بیدار می شوید برای شروع به کار آن احساس رسمی تر شود.

"اگر قصد دارم در یک روز خاص از خانه کار کنم ، اطمینان حاصل می کنم که هر کاری را که نیاز به حضور در دفتر داشته باشم زودتر از موعد انجام می دهم - به عنوان مثال ، اگر در حال انجام کاری هستم که با دسترسی به صفحه مانیتور بزرگ من بی نهایت آسان تر می شود یا نیاز به برنامه ریزی جلسات با همکاران است که بهترین حضور در آنها است. هفته خود را از قبل برنامه ریزی کنید تا برای محیط هایی که در آن بهینه می شوید. "

- نیتی شاه

12. از فن آوری استفاده کنید تا در ارتباط باشید.
کار در خانه ممکن است به شما کمک کند تا در کوتاه مدت روی کار خود تمرکز کنید ، اما همچنین می تواند احساس کند که عملیات بزرگتری که در دفتر کار اتفاق می افتد قطع می شود. پیام رسانی فوری و ابزار کنفرانس ویدئویی می تواند ورود به سیستم را با همکاران آسان کرده و به شما یادآوری کند که کار شما به این تصویر بزرگ کمک می کند.

"بخشی از آنچه که ما را قادر می سازد تا در خانه اغلب بیشتر در خانه کار کنیم ، مجموعه ای از برنامه ها و ابزارهایی است که برای کمک به از بین بردن فاصله به عنوان مانعی بین اعضای تیم طراحی شده است. یافتن ابزارهای مناسب برای برقراری ارتباط بین شما و تیم شما برای م producثر بودن در تولید مهم است. در خانه.

در HubSpot ، از Slack برای ادامه گفتگو از راه دور ، Trello برای سازماندهی ما درمورد اولویت ها و Google Hangouts plus Webex برای پربارتر کردن جلسات از راه دور استفاده می کنیم. تهیه بسته مناسب ابزار پشتیبانی متناسب با سبک کار شما تفاوت زیادی ایجاد می کند. "

- مگان کیانی اندرسون

 

13. موسیقی خود را با وظیفه انجام شده مطابقت دهید.
در طول هفته ، موسیقی متن موسیقی حرفه ای شماست (خوش قیافه است ، اما اعتراف کنید ، درست است). و در محل کار ، بهترین لیست های پخش لیست های پخش متنوعی هستند - می توانید به موسیقی متناسب با انرژی پروژه ای که روی آن کار می کنید گوش دهید. موسیقی متن بازی های ویدیویی در این زمینه بسیار عالی است. در خود بازی ، این موسیقی بدون متن برای کمک به شما در تمرکز طراحی شده است. این فقط منطقی است که به شما کمک می کند تا روی کار خود نیز تمرکز کنید.

ژانرهای دیگری می خواهید؟ آنها را از بازاریاب استارتاپی ، جینی مینئو ، که تنظیمات موسیقی کار خود را در زیر ارائه می دهد ، بگیرید.

"هنگامی که من از طریق صندوق ورودی خود تغذیه می کنم ، من به یک رپ / R & B شدید و گیرنده (مانند Nicki Minaj یا Miley Cyrus) نیاز دارم که از طریق هدفون منفجر شود ، اما هنگام نوشتن ، تام پتی ترفند است. پیدا کردن آنچه که موسیقی انگیزه می دهد و مرا برای کارهای مختلف متمرکز می کند (و سپس پایبند به آن لیست های پخش برای آن کارها) کاملاً بهره وری WFH من را تغییر داده است. "

- جینی مینئو

14. از لباسشویی به عنوان تایمر کار استفاده کنید.
شاید شما هم شنیده باشید که فقط دو یا سه آهنگ زیر دوش شنیدن می تواند به شما در صرفه جویی در مصرف آب کمک کند. و این درست است؛ شنیدن چند آهنگ مورد علاقه خود را شروع و پایان می دهید ، یکی پس از دیگری ، می تواند به شما یادآوری کند که چه مدت در حمام بوده اید و مدت زمان شستشوی خود را کوتاه می کند.

چرا این را مطرح کنید؟ زیرا همان اصل کلی می تواند به شما کمک کند هنگام کار از خانه در وظیفه خود باشید. اما به جای سه آهنگ از لیست پخش موسیقی خود ، لباسشویی خود را به جای آن انجام دهید.

انجام لباس های شسته شده یک تایمر داخلی برای کار در منزل شما است. بنابراین ، قبل از تغییر بار ، از زمان شروع و پایان کار از لیست کارهای خود استفاده کنید. تعهد به یک وظیفه در طول چرخه شستشو و دیگری در طول چرخه خشک می تواند شما را آموزش دهد تا در انجام کارهایی که ممکن است از نظر فنی در تمام طول روز داشته باشید تا آنها را دستکاری کنید ، هوشمندانه عمل کنید.

"قبلاً گفته شد ، اما زود بیدار شدن و انجام کارها قبل از اینکه دیگران به صورت آنلاین برای من کار کنند. من همچنین وقتی در خانه کار می کنم لباس شویی می کنم و برای خودم مهلت های کوتاه تعیین می کنم که مربوط به زمانی است که برای تعویض باید به طبقه پایین بروم. اگر در حال کار روی مقاله ای هستم ، پیش خودم می گویم که قبل از پایان دوره شستشو به نقطه خاصی می رسم. سپس هدف دیگری را برای خشک کن تعیین کردم. "

- اما برودنر

15. انتظارات را با هرکسی که در خانه باشد با شما در میان بگذارید.
البته ، ممکن است شما از خانه کار کنید اما هنوز "شرکت" داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که هر هم اتاقی ، خواهر و برادر ، پدر و مادر ، همسر و سگ (خوب ، شاید سگ نباشد) در ساعات کار به فضای شما احترام بگذارند. فقط به این دلیل که از خانه کار می کنید به معنای خانه بودن نیست.

"اگر شخص دیگری هنگام کار در خانه باشد ، فقط باید روشن باشد که وقتی در" دفتر "خود هستید (در مورد من ، هدفون من برای خانواده داشتن هدفون روشن است) ،" دوباره مشغول به کار شوید - حتی اگر به نظر برسد و احساس کنید در خانه بیرون می روید. حواس پرتی توسط بسیاری از کارهایی که باید در طول روز در خانه انجام شود ، آسان است. "

https://workinghome21.educatorpages.com/pages/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF3

https://www.lifehack.org/articles/productivity/10-tips-help-you-more-efficient-working-from-home.html

میلاد بازدید : 50 چهارشنبه 18 فروردین 1400 زمان : 11:14 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 24,981
  • بازدید کلی : 36,865